My Books

tirsdag den 28. august 2012

Give away

Nu er det vist på tide jeg forærer en af jer en lille gave. Jeg har så mange skønne søde piger som skriver kommentarer her hos mig altid, som er trofaste og ihærdige
...så derfor har jeg lavet denne give away
en fin krans med tyl,perler,knapper m.m til pynt,samt et syet billed af en skøn baby, i kan bruge på kort el.lign
et par ekstra overraskelser vil osse blive ilagt.
Men men... så må du altså lige lægge min give away på din blog og skrive en kommentar her under. så er du med i lodtrækningen den 15 September .


about time for a small give away. Your all so loyal and sweet to me.
You will receive this fine homemade wreath, a sew baby photo
a few small surprices will be included also.
please comment below and put my give away on to your blog. I will draw the winner on 15 September

13 kommentarer:

  1. Sikke da en fin candy. Den må gerne bo hos mig. Tak for chancen for at vinde.
    Jeg har lagt billede i min sidebar og nu kommenteret. :-)

    SvarSlet
  2. This is beautiful Candy, thank you for the chance to win it, this is very good of you. Marlene

    SvarSlet
  3. This is so pretty,whomever wins will be very fortunate.Thanks so much for visiting me and for your sweet comments.

    SvarSlet
  4. Oh wow this is so stunning!!! Putting you in my sidebar!! HUGS :)

    SvarSlet
  5. Det var da en sød ting at udlodde, så jeg vil gerne være med.
    Jeg har linket og skriver nu her.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  6. What a sweet gorgeous creation my friend:)I added your image and link on my sidebar:)
    Thanks for the chanc eto win your wonderful creation:)
    Big hug,
    Sonia

    SvarSlet
  7. Hejsan så mycket fint du har

    Kram Rosa

    SvarSlet
  8. Hej Dorte,
    jeg så du kommenterede hos Joanna, og ville lige sige :Hej-
    Jeg syntes du laver nogle dejlige ting, og din giveaway er så smuk.
    Jeg vil linke den til min blog -
    Hilsener, Dorthe

    SvarSlet
  9. WOW!!! I've been snooping on your blog, and your projects are fabulous! They are so shabby chic and romantic...so elegant! You have a new follower!

    SvarSlet
  10. Åee der sker så meget i blogland så jeg har overset denne. knus morkaren.

    SvarSlet
  11. Åh, jeg er bare så vild med dine ting, så naturligvis er jeg da også med i din Give away ;-)

    SvarSlet
  12. I come from Vicki and found your lovely candy.
    I have added your candy in my sidebar. Thanks for the chance to join.
    Regina

    SvarSlet
  13. Hello
    I am your new Follower and I would love if you would please add my name for your Giveaway.
    This is the sweetest Giveaway with that beautiful wreath and precious child.
    Thank you so much for this chance to win.
    Wishes
    Lynne

    SvarSlet