My Books

fredag den 28. december 2012

Gifts from you my dear friends

and now before the year runs out, i will like to show you a small part of all the beautiful gifs and cards i received from you around christmas and some time before..
thank you all so much. your all in my heart.

og så vil jeg gerne her før året rinder ud - vise jer gaver og kort modtaget op til jul og lidt før.
1000 tak, de betyder så meget og varmer mit hjerte.
Happy new year - Rigtig godt nytår
Tak til Dorte, fra den lille lade på Bornholm super søde sager,især hjertet og de små dukke hoveder er fortryllende skønne
super søde, skønne og dejlige julekort, kom til min postkasse, 1000 tak til jer alle.
og en masse skønne sager fulgte med julekuverterne...
thank you so much for all your kindness all through December.
1000 tak.

7 kommentarer:

  1. Sikke fine sager du har fået.

    SvarSlet
  2. Super fine ting du har fået.

    SvarSlet
  3. Lækkert med alle de gaver og kort.
    Jeg må helt sikkert forbi Dortes butik, næste gang jeg kommer til Bornholm. Jeg er vild med hendes dukker!
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Dejlige dukkehoveder fra den ene Dorte til den anden, og en masse flotte kort, og gaver, dejligt for dig Dorte. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Skønne sager.. Der er ikke noget så dejligt som håndlavede små skatte.. Især ikke når man selv laver den slags.

    Rigtig godt nytår.

    Knus :-)

    SvarSlet
  6. Jeg kan godt forstå, at du er glad for disse ting du viser. De er rigtig fine. Godt nytår

    SvarSlet
  7. Tak for søde ord, Dorte, det glæder mig du kan lide dem! og sikke en masse skønne kort du har fået med dejlige materialer,også!
    Regnvejrshilsener fra Bornholm- Knus-
    Og Karina, du er rigtig meget velkommen :-)

    SvarSlet