My Books

fredag den 31. oktober 2014

I love it, a MO digital

Denne gang har jeg farvelagt en Mo digital igen,
nemlig drengen I LOVE IT
jeg har idag indkøbt særligt tusser til de hvide områder jeg ønsker at lave
jeg har nemlig hele tiden brugt HVID faber castell farveblyanter til de lyse områder.el. kridt.
Hybrid Roller Ball 1,0 mm Medium
er bare fantastisk at bruge du kan få 2 for 50,- i din lokale boghandler
Jeg indkøbte også Uni Posca, White pcf 350
den har pensel og skal rystes efter tryk i den anden ende.
Posca er en DYR sag 70,-kr. også i din boghandler, men den er super god og kan sikkert købes billigere på nettet

undskyld lidt dårlig lys kvalitet, men det er jo sent på dagen og snart mørkt

4 kommentarer:

  1. Beautiful card Dorte. Such a lovely image.

    SvarSlet
  2. your card is soo sweet Dorte. So sweet with that little boy and your coloring is beautiful.

    Dunja xx

    SvarSlet
  3. Hvor er han dog kær med sit lille "futtog" du er så flittig Dorte. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Dorte, du er så flittig til at lægge nye indlæg ud!! og til at lave skønne kort, ham her er da dejlig ! Tak for oplysningen om de hvide penne , dem håber jeg ,jeg kan finde herovre! har ledt !!!
    Knus, Dorthe

    SvarSlet