My Books

torsdag den 9. april 2015

Crazy Birds with map


først stemplede jeg fuglen på et kort og klippede den ud UDEN fødder og andre små streg ting
Så stemplede jeg den igen på det hvide kort, satte derefter fuglen jeg havde klippet ud, direkte OVENPÅ det hvide kort
Det samme gjorde jeg med en engelsk tekst på en anden fugl
prøv det! det er sjovt med denne teknik

first i stamped the bird on a map and then i stamped again on the white card
cut out the MAP bird without feed and other small details
then placed it on the bird on the card, great teknic

Jeg brugte kulstift til at lave skyggen med under deres fødder

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine, dine kort! Og fuglene er farvelagt så flot... Hmm, måske må man bare eje det stempelsæt...

    SvarSlet
  2. Flotte kort, de fugle er så skønne, flot malet.

    SvarSlet
  3. these crazy birds are awesome - love this and thanks for visiting - hugs Rachel x

    SvarSlet
  4. De er godt nok festlige dine fugle - lige noget for en biolog - nye arter. Super fint Thank you stempel.

    SvarSlet
  5. Fabulous cards, such a great idea to stamp on the map.
    Pauline
    x

    SvarSlet