My Books

fredag den 25. december 2015

My adult colouring books

Nu er jeg kommet igang med at farvelægge, her på en stille 1 juledag. De næste dage går det løs med hele 2 julefrokoster.
Så det er bare dejligt at sidde og slappe af idag med lidt kreativt.

Jeg var så heldig at få endnu en skøn malebog i julegave og den måtte jeg bare igang med idag.
så nu er der gang i 2 bøger.
den hemmelige have og

her nederst er det den fortryllede skov malebog

Maler du også i voksen malebøger er du velkommen på facebook gruppen: MALEBØGER for voksne

5 kommentarer:

  1. Dejlig afslappende bøger, som jeg ikke har endnu

    Men hvor ser det godt ud, det du farvelægger

    Glædelige jul

    SvarSlet
  2. Det ser dejlig afslappende ud. Flot ser din farvelægning ud.

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot malet, jeg blev så vild med dine malebøger at jeg i dag også har fået en, den hemmelige have:) jeg var slet ikke klar over man kunne få malebøger til voksne, skøn ide og tak for ideen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Annette, jeg har en gruppe på facebook for dem der maler i voksenbøger du er meget velkommen der.

      https://www.facebook.com/groups/1099628613380730/

      Slet
  4. Skønt med endnu en hobby, som jeg kan se vinder mere og mere frem ; )
    God aften.

    SvarSlet