My Books

søndag den 6. august 2017

4 silhouette cards

10 kommentarer:

  1. Love this new series, great cards! Hugs, Valerie

    SvarSlet
  2. Wow, they are all so gorgeous!! I love the designs!! So creative and amazing!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    SvarSlet
  3. These are terrific and something quite different

    Love Chrissie xx

    SvarSlet
  4. Your ideas are never ending and your designs are always fabulous.
    [aNNie]

    SvarSlet
  5. WOW - disse blandede mediekort er AMAZING.
    Tak fordi du besøger min blog. Jeg kom til at besøge dig til gengæld, og jeg er meget glad for, at jeg gjorde det! Hugs, Sarn x

    SvarSlet
  6. De er helt anderledes, Dorte, og meget spændende, og jeg er vild med dit baggrunds stempel :-)
    Godnat :-) sov godt !!

    SvarSlet
  7. Fabulous cards, wonderful stacks of pretty cups.
    ผลบอล

    SvarSlet
  8. This series of cards is terrific, Dortesjs! I love each one!

    SvarSlet